Saturday, July 11, 2009

Bola Sepak Malaysia

Bagaimana Bola Sepak Malaysia Boleh Maju???????

Kita dah tau bola sepak kita tahap mana kan???

ape kite boleh buat tuk majukan bola sepak malaysia ..

1 je aku ckp ... jom g stadium ..
kantung mesti cukup ..
ni gaji pon ashik x bayo camne player2 dasat nak maju ...
family pon xnak bagi dorg maen bola kalo gaji pon ssh ...
cam ne tu ..
malaysia ada budak2 bagus tp family x bg maen bola sbb xda mase depan ..
kite kene la wujud kan masyarakat yang yakin kepada bola sepak ..

marila kite same2 majukan bola sepak malaysia ..
x rugi pon ..
g stdm baru rm10 ...

tp tuk pengurusan .. aku cadangkan dorg kene swasta kan bola sepak ...
dorg kene wat company sendiri .. tp cam kelab negara laen ...
kelab bola dorg ada bisnes sendiri .. restoren!!kedai cenderamata!!saham!! dan mcm2 lg ...
tu sampingan tuk dptkan duit ... aku harap sgt dorg bola sepak malaysia maju ,..
aku sayang kan bola malaysia .. n aku harap aku dpt capai cita2 aku tuk berkerjasama tuk
memajukan bola sepak malaysia

No comments:

Post a Comment